Business Hospitality – Halve dag – Middag
Datum: 14 april 2025
Prijs: € 60,00
Spreker: Milo Berlijn
Service is wat je geeft en gastvrijheid is hoe je het laat voelen. Saloneigenaren of leidinggevende spelen een cruciale rol in het succes van de salon. En dat is de afgelopen jaren een stuk complexer geworden. Mondige klanten, een andere mentaliteit bij medewerkers, weinig loyaliteit, een krappe arbeidsmarkt, hoge salariseisen, enz, enz. Is ondernemen nog wel leuk?
Hoe speel je als Leidinggevende in op deze veranderde wereld die ook nog eens sneller blijf veranderen? Hoe blijf je rustig, alert en je medewerkers gemotiveerd? Hoe kan je medewerkers blijven binden en boeien?
Milo Berlijn zal je op een boeiende wijze laten inzien dat een gastvrije bedrijfscultuur invloed heeft op het gedrag van medewerkers, dat een leuke proactieve actie vrijwel altijd leidt tot een leuke reactie en dus sfeer.

Resultaat
Je hebt direct bruikbare handvatten om het verschil te maken voor je team, je team te binden en te enthousiasmeren.
Level: Intermediate
Cursus type: Look & Learn
Model: Nee
Cursusduur: 13.00 – 16.00